maandag 2 november 2009

Lisa terug naar de basis

Lisa Lois: No good for me (4) *** hoogste eersteweeks ***

Dus geen #1 dit keer voor Lisa? De tijd zal het leren, maar de download alleen van ‘No good for me’ is niet sterk genoeg om K3 te verslaan. En aangezien het nog tot 13 november duurt, eer de fysieke cd-single in de winkels ligt, zal Lisa voorlopig genoegen moeten nemen met een tweede plaats als hoogste notering. Twee weken later verschijnt haar debuutalbum ‘Smoke’, opgenomen in Londen. Lisa daarover, die daarmee een droom ziet uitkomen: “Op het album komen tracks te staan die zeer dicht bij mij staan en helemaal bij mij passen. Ik kan niet wachten tot het album uit is en ik het met iedereen kan delen!” ‘No good for me’ is mede geschreven door Pixie Lott, bekend van de hit ‘Mama do (uh oh, uh oh)’. ‘Halleluja’, waarmee Lisa tien weken op #1 stond, stijgt in de 25ste week tien plaatsen van 55 naar #45. Op ‘Halleluja’ liet Lisa Hordijk zich nog Lisa noemen. Op ‘No good for me’ heet ze Lisa Lois, een naam die ze al gebruikte voordat ze meedeed aan X-factor.

De videoclip van ‘No good for me’ is nog niet af. En het enige live optreden dat Lisa gaf is er eentje in De Wereld Draait Door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten