maandag 19 april 2010

Laatste week voor Gerard Joling

Gerard Joling: Ik leef mijn droom (1) *** derde week op #1 ***

Voor de derde week voert ‘Ik leef mijn droom’ van Gerard Joling de Single Top 100 aan. Het nummer is zijn achtste #1-hit en in totaal staat hij nu 29 weken op de eerste plaats. Die dertigste week zal hij net niet halen met ‘Ik leef mijn droom’, want volgende week moet hij die eerste plaats inleveren. De grootste kanshebber lijkt ‘Alors en danse’ van Stromae, binnen op #13. Maar Gerard hoeft niet lang te wachten op de dertigste week, want binnenkort komt de opvolger van ‘Ik leef mijn droom’ uit, als voorloper van zijn jubileumcd eind deze maand.

1 opmerking:

  1. Komt Gerard binnenkort alweer met een nieuwe single uit dan?

    Z'n jubileumcd is een verzamelalbum, waar maar één nieuwe track op staat: 'morgen wordt alles anders' samen met Bonnie st. Claire.

    Weet u of deze op single uitkomt?

    BeantwoordenVerwijderen