maandag 20 augustus 2007

Dries Roelvink in zijn blootje

Dries Roelvink: Ik kom eraan (route du soleil) (4)

Ja hoor, hij komt eraan! ‘Ik kom eraan (route du soleil)’ klimt door van 8 naar #4, een ongekend resultaat. Als een gele zwembroek Dries al in de top 5 helpt, dan helpt een naaktfoto hem misschien wel op #1… Ja, zo krijgt zelfs de Megaman Ahoy nog wel vol… Ben je nieuwsgierig? Klik dan:
hier voor Dries Roelvink in een zwembroek (de beruchte ANWB-reclame)
hier voor Dries Roelvink zonder zwembroek (privébeelden van Dries onder de douche en op weg naar zijn ochtendjas)
hier voor Dries Roelvink met alle kleren aan (optreden tijdens TROS muziekfeest)

Dries in zijn blote Roelvink

Goede kans dat Roelvink dat blootfilmpje zelf op YouTube heeft geplaatst trouwens; hij is er ijdel en media-hongerig genoeg voor. “Ze zeggen wel: ‘Dries gaat naar de zonnebank, naar de sportschool en smeert verf in zijn haar’. Het is allemaal waar!” Ook heeft hij kronen op zijn tanden laten zetten: “Heb ik van Engelbert Humperdinck. Die witte smile wilde ik ook.” Hij houdt er zowaar een hoofdrol in een speelfilm aan over, ‘I love Dries’. Roelvink heeft geen acteerervaring, maar: “Ik speel mezelf. Hoe moeilijk kan dat zijn.”

Het begint er op te lijken dat Dries met een tv-reclame, een eigen speelfilm, een Ahoy-concert en een top 5-hit na een kwart eeuw eindelijk promoveert van de B-categorie artiesten naar de A-status. Dan verdwijnt tenminste ook die hatelijke uitdrukking uit de wereld. Want wat betekent in het artiestencircuit een ‘Dries Roelvink’? Dat staat voor iemand die het net niet redt…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten