zondag 9 maart 2008

Muziek van Van Velzen is sneller dan de film

Van Velzen: When summer ends (6)

De ‘Zomerhitte’ moet nog komen, maar Van Velzen stijgt al naar de top 10. Zijn hit ‘When summer ends’ is het titelnummer van de speelfilm ‘Zomerhitte’, naar een boek van Jan Wolkers en met een sterrencast van Sophie Hilbrand, Jelka van Houten, Cees Geel en Waldemar Torenstra en regisseur Monique van de Ven. Pas op 20 maart draait hij in de bioscopen, maar nu al scoort Roel van Velzen er zijn eerste top 10-hit mee. Van Velzen is de hoogstgenoteerde zanger deze week, want de hele top 5 bestaat uit zangeressen!

1 opmerking:

  1. Een wereldnummer vind ik When summer ends. Een geweldige stem en zo goed gezongen, mijn complimenten, de muziek is ook fantastisch. Toen ik het nummer voor het eerst hoorde schoot ik helemaal vol. Dat er nog maar veel hits zullen volgen. Ik wens Van Velzen heel veel succes in de toekomst. Ik ben zelf niet erg muzikaal, maar dit maakt echt indruk!

    Othilde Suurland

    BeantwoordenVerwijderen