woensdag 1 oktober 2008

Midweek: Frans & Marianne bijna in de wolken

De midweek laat deze week nog open wie er met de hoofdprijs vandoor gaat. ‘Sweet about me’ van Gabriella Cilmi is de bestverkochte download, maar scoort fysiek matig. De meeste kans lijken dan ook Frans Bauer & Marianne Weber te maken met ‘Als ik met jou op wolken zweef’. De fysieke single is al de hele week de #1, en ook de download doet het boven verwachting erg goed. De huidige #1, ‘Oktober’ van Bløf, daarentegen, mag blij zijn als het vrijdag nog in top 10 staat.

‘Show me love’ van Robin S. stond al twee keer genoteerd, met als hoogste notering #13. Het nummer gaat voor een derde hitrun en het ziet er zelfs naar uit dat het de meest succesvolle zal zijn. ‘Show me love 2008’ staat nu al aan de rand van de top 10. Ook een klapper verwachten we van ‘Sugar baby love’ van Gordon. Het zou wel eens één van de grootste hits uit zijn carrière kunnen worden. En Nikki heeft eindelijk een opvolger voor de #1-hit ‘Hello world’ met ‘Bring me down’.

Hoewel de voorsprong van ‘Wit licht’ van Marco Borsato aan het afnemen is, zal het album in ieder geval de komende week de Album Top100 blijven aanvoeren. Geen kanshebbers voor een toekomstige #1, maar wel voor een top 10 notering, zijn Maria Mena met ‘Cause and effect’, Novastar met ‘Almost bangor’ en James Morrison met ‘Songs for you, truths for me’.

Zijn Frans Bauer & Marianne nu in de wolken? Dat weten we vrijdag als de definitieve lijsten bekend worden. En dan zijn wij er weer met een nieuw Hitflits.

2 opmerkingen:

  1. HEEL NORMAAL; BLOF VRIJDAG VAN # 1 NAAR # 11 ;-)
    (DOWNLOAD # 1 NAAR # 15)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo megaman, al bij de midweek, voorafgaand aan de lijst, waar blof op één binnenkwam, werd al opgemerkt wat het verloop zou zijn. Gek hè? -;)

    BeantwoordenVerwijderen