zondag 14 september 2014

Wolter Kroes & Isabella hebben de op één na kortst lopende #1-hit

Wolter Kroes & Isabella: Ik ben je prooi  *** buiten mededinging ***

Vorige week maakte ‘Ik ben je prooi’ van Wolter Kroes & Isabella al de op één na grootste val vanaf de eerste plaats door te zakken naar #45. Deze week valt het nummer nog dieper, want het staat niet meer in de Single Top 100. Daarmee hoort ‘Ik ben je prooi’ tot de top-4  van #1-hits die het nog maar één week volhielden:
#72 P3: Powned! (2009), actie van GeenStijl
#45 Wolter Kroes & Isabella: Ik ben je prooi (2014), Utopia
#42 René Froger: Samen (2012), EK-voetbal
#17 André Hazes: Eenzame kerst (1977), kersthit

Daarbij zij nog opgemerkt dat de val van André Hazes naar #17 na twee weken werd gemaakt. Officieel was er geen hitparade op 1 januari 1977. Bovendien bestond de hitparade in 1977 nog maar uit 30 nummers.

concert

Aanstaande dinsdag, 16 september, vind in de loods van Utopia een concert plaats van Wolter Kroes en Isabella en andere artiesten. De kans is dan ook groot dat ‘Ik ben je prooi’ de komende week gewoon op herhaling gaat. Dus dan weet je dat vast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten