zondag 25 september 2016

Julia Michaels wil ook zelf hits scoren

#86 Kygo feat. Julia Michaels: Carry Me

In 2015 domineerde de Noorse dj/producer Kygo de hitlijsten wereldwijd met nummers als ‘Stole The Show’ feat. Parson James (57 weken genoteerd) en ‘Stay’ feat. Maty Noyes (33 weken). Dit jaar was het rustiger met ‘Fragile’ feat. Labrinth (4 weken) en ‘Raging’ feat. Kodaline (19 weken). ‘Carry Me’ nam Kygo op met de Amerikaanse Julia Michaels.

hits voor anderen

Julia Carin Cavazos, zoals ze voluit heet, geboren op 13 november 1993 in Davenport, Iowa, begon op haar twaalfde met zingen. Na haar tienertijd is ze nummers voor anderen gaan schrijven, waaronder Demi Lovato, Kelly Clarkson, Britney Spears en Fifth Harmony. Hits schreeft ze voor Anna Kendrick (‘Cups (Pitch Perfect’s “When I’m Gone”) , #14 in 2013), Hailee Steinfield (‘Love Myself’, #37 in 2015) en Justin Bieber (‘Sorry’, #1 in 2015).

Rio-o-o-o

‘Carry Me’ van Kygo feat. Julia Michaels is de zesde single van zijn album Cloud Nine. Na ‘Rise’ van Katy Perry (#95) en ‘Shadow Wind’ van Dotan (#88), beide in augustus, is ‘Carry Me’ de derde hit die de Olympische Zomerspelen in Rio oplevert. Kygo en Julia Michaels brachten ‘Carry Me’ op 21 augustus tijdens de afsluitingsceremonie van de Olympische Zomerspelen in Rio de Janeiro dit jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten