zondag 17 februari 2008

Janet Jackson eist discipline

Janet Jackson: Feedback (94)

Twee jaar geleden verscheen het album ‘20 y.o.’ van Janet Jackson, dat het tot #34 redde. Het album ‘20 year on’ moest iedereen herinneren aan ‘Control’ dat twintig jaar daarvoor was verschenen en waar wereldwijd meer dan tien miljoen van werden verkocht. Maar dat is nog geen garantie voor succes, zo is gebleken.

Aanstaande vrijdag, 22 februari, verschijnt ‘Discipline’, haar tiende studio album, op Laface records. Dat is het label van L.A. Reid, verantwoordelijk voor het succes van onder anderen Toni Braxton, TLC, Usher, Outkast en Avril Lavigne. Ne-Yo en Pharrell zijn daarop van de partij, evenals Maroon 5, L.A. Reid zelf en haar vriendje Jermaine Dupree. ‘Feedback’ is de eerste single en haar 38ste notering.

Niet trouwen, wel kinderen

Janet Damita Jo Jackson (Gary, Indiana, 16 mei 1966), is niet van plan te gaan trouwen. “Heel wat mensen hebben Jermaine en mij onder druk gezet om te trouwen. Iedereen vraagt ernaar, zelfs vrienden. Ik denk dat als het voorbestemd is, het ook zal gebeuren. Maar ik ben blij zoals het nu is. Ik ben al twee keer getrouwd, en ik vrees dat ik allergisch ben geworden van het huwelijk”, liet Janet onlangs weten in een tv-show. Ook zei ze dat ze overweegt haar eicellen te laten invriezen, omdat ze absoluut kinderen wil, maar niet meteen. “We willen allebei kinderen. Ooit zal het gebeuren, dat weet ik. Alleen weet ik niet wanneer".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten