zondag 17 februari 2008

Lenny Kravitz bijna gestopt

Lenny Kravitz: I’ll be waiting (9)

Goed en slecht nieuws over Lenny Kravitz
Het goede nieuws is dat de download van ‘I’ll be waiting’ een heropleving maakt door in de Mega Download Top 50 van 28 naar #8 te stijgen en in de Single Top 100 van 25 naar #9. Vier weken geleden stond het nummer nog op de vijfde plek. Nog ander goed nieuws betreft het optreden in juli op Werchter. Tenminste, ervan uitgaande dat hij dan weer hersteld is. En dat is dan het slechte nieuws, want Lenny heeft bronchitus, en is daarvoor opgenomen in een ziekenhuis in Miami. Als gevolg hiervan is zijn huidige Europese tournee uitgesteld, waarvoor hij aan de fans zijn excuses aanbiedt.

liever op een boerderij

Zijn album ‘It is time for a love revolution’, deze week op de derde plaats van de Mega Album Top 100, is overal goed ontvangen. Het had echter niet veel gescheeld of Lenny had het album niet gemaakt. Vier maanden bracht hij door op een boerderij in Brazilië en eigenlijk wilde hij nooit meer anders. “Ik was omgeven met natuur en het was zo mooi dat ik me helemaal thuis voelde. Ik dacht: weet je wat, ik zou hier kunnen blijven en boer worden. Ik zou fruit en groenten kunnen verbouwen!" Gelukkig ging het weer kriebelen, en werd Lenny weer muzikant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten