zondag 26 april 2009

Antje Monteiro gaat voor 100%

Antje Monteiro: Je kent me (98)

Woensdag 22 april 2009 was het eindelijk zover. In restaurant Porto in Loosdrecht overhandigde Irene Moors haar het eerste exemplaar van ‘100% Antje’, het album van Antje Monteiro. Het album zou vorig jaar al verschijnen, maar is vanwege de switch van platenmaatschappij verlaat. Ter ondersteuning van het album, dat maandag 27 april in de winkels ligt, is het nummer ‘Je kent me’ op single uitgebracht. Vreemd dan ook dat ze dat nummer niet zong in ‘Mooi! Weer de Leeuw’ van twee weken geleden, maar ‘Ik voel niets meer’. ‘Je kent me’ is niet speciaal voor haar geschreven. Het nummer was in 2007 al een #12-hit in Vlaanderen voor Wim Soutaer, en toen heette het ‘Ze kent me’. Aanstaande woensdagnacht, treedt Antje op tijdens de ‘Artiesten nacht van Oranje 2009’ in het Sportpaleis in Ahoy Rotterdam. Andere artiesten in de Koninginnenacht, zijn ondermeer 3j’s, de Deurzakkers, Jan Smit, Jannes en Lee Towers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten