zondag 20 november 2016

Love Me Now is geen tweede All Of Me

#74 John Legend: Love Me Now

Over twee weken, op vrijdag 2 december,ligt Darkness And Light, het vijfde studioalbum van John Legend in de (digitale) schappen. Net op tijd voor Sinterklaas dus. Maar of het album, waaraan Chance the Rapper, Miguel en Brittany Howard bijdragen leverden, weer zo’n groot succes zal worden als Love In The Future, betwijfelen wij. Dat album stond 62 weken genoteerd met als hoogste plaats #3, dankt het succes vooral aan de #1-hit ‘All Of Me’, dat 113 weken in de Single Top 100 stond en in 2014 eindigde als de hit van het jaar en wereldwijd als twee na bestverkochte track.

‘All Of Me’ schreef John Legend voor zijn toenmalige vriendin Chrissy Teigen. In de videoclip van ‘Love Me Now’ is Teigen (inmiddels getrouwd met Legend) te zien samen met hun dochter Luna Simone.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten