dinsdag 10 juli 2007

MM27: Nelly Furtado heeft de ware gevonden


Nelly Furtado feat. Juanes: Te busque (30)

Vorige week stond Justin Timberlake met drie nummers genoteerd in de Single Top 100. Justin verliest er deze week eentje, maar Nelly Furtado wint er eentje en neemt het stokje over van hem. Haar andere hits zijn ‘Say it right’ (op #14) en ‘All good things (come to an end)’ (op #80).

‘Te busque’, haar duet met Juanes is na ‘Força’ (#4 in 2004) is haar dertiende notering en inmiddels de vijfde hitsingle van haar album ‘Loose’. In Groot-Brittannië is gekozen voor ‘In God’s hands’. ‘Te busque’ is al twee jaar oud; ze schreef het samen met Juanes, die daarmee zijn vijfde notering scoort.

gezocht en gevonden

‘Te busque’ betekent letterlijk ‘Ik zocht jou’. Nou, het blijkt dat Nelly goed gezocht heeft, want ze gaat binnenkort trouwen! Nelly heeft uit een vorige relatie, met dj/producer Jasper Gahunia, een dochtertje (Nevis). Trouwen zag zij toen echter nog niet zitten. ‘Ik ben heel modern. Ik waai niet met alle winden mee. Misschien trouw ik over vijf jaar en wil ik dan meer kinderen.’ De man die dat nu wel voor elkaar krijgt, is geluidstechnicus Demacio Castellon, waarmee ze al ruim een jaar een relatie heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten