zondag 12 december 2010

VanVelzen dankt tiende hit aan Belgen

VanVelzen: Take me in (97)

In de week dat Ben Saunders, de grote favoriet van The voice of Holland, met ‘If you don’t know me by now’ zijn eerste plaats moet afstaan aan Adele (zie onder #1), komt zijn coach Roel VanVelzen binnen met het nummer ‘Take me in’.

Dat nummer is inmiddels de vijfde single van zijn dubbelalbum ‘Take me in & hear me out’ uit mei 2009. Eigenlijk zou het nummer alleen in België uitkomen, waar Roel ook waanzinnig populair is en een speciaal album van hem wordt uitgebracht. Maar vanwege zijn deelname als coach aan The voice, is het nummer nu ook bij ons uitgebracht en levert het hem zijn tiende notering op. De clip is opgenomen in de Belgische plaatsen Antwerpen, Brussel, Gent en Mechelen. Overigens is het nummer daar geflopt. Sinds 30 november is Roel ook nog druk met zijn eerste theatertournee, die loopt tot februari 2011.

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij is die single in België niet geflopt hoor, waar haal je dat vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Anne: 'Take me in' kwam bij onze zuiderburen niet verder dan een tipppositie (6 wkn/-9). Zie http://www.ultratop.be/nl/weekchart.asp?cat=st&year=2010&date=20101204. Meer kunnen we er niet van maken.

    BeantwoordenVerwijderen