maandag 25 april 2011

Nayer gepromoveerd van model tot zangeres

Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer: Give me everything (92)

Mede dankzij Jennifer Lopez, scoort Pitbull een vette top 10-hit met ‘On the floor’, dat terugstijgt naar de vierde plaats. Op dat nummer ondersteunde hij Lopez, op ‘Give me everything’ moet Pitbull (= Armando Christian Pérez) zelf de kar trekken en daarin zitten Ne-Yo (= Shaffer Chimere Smith), Afrojack (= Nick van de Wall) & Nayer. Het nummer is de voorloper van zijn zesde studioalbum ‘Planet Pit’ (voel je ‘m?). De eerste versie van ‘Give me everything’ is van Ne-Yo met Nayer, geproduceerd door Afrojack. Later heeft Pitbull zijn deel er aan toegevoegd.

Met uitzondering van Nayer kennen we de anderen op ‘Give me everything’ al een tijdje. Toch zou je haar al kunnen kennen van de videoclip ‘I know you want me (Calle ocho)’, de #2-hit van … Pitbull.

Voluit heet ze Nayer Regalado, geboren op 2 augustus 1985 in Miami, Florida. Ze zingt al sinds haar zevende en deed mee aan diverse talentenjachten. Sinds kort heeft ze een platencontract bij SONY, want hoewel ze haar geld verdient als model, is zingen haar grootste passie. Haar eigen idolen zijn Mariah Carey (vanwege haar enorme stembereik) en Madonna (vanwege haar optredens). Nayer is er vast van overtuigd dat alles wat er gebeurt een reden heeft, ook al hebben we daar geen verklaring voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten