zondag 9 maart 2014

Hitschrijvers zetten zich in voor B-brave

#40 B-brave: Als je van mij bent

Voor ‘Blijf bij mij’ (#82) speelden ze leentje buur bij ‘Stand by me’ van Ben E. King en voor ‘Treasure’ (#96) bij Bruno Mars. ‘Up’ (#45) werd voor B-brave (derde bij de X factor)  geschreven door de Amerikaanse producer Tricky Stewart. ‘Bij mij’ (#36) was de eerste echte single van B-brave. Behalve het jaar 2013 waarin de vier nummers scoorden, is er nog een overeenkomst: geen van de vier hield het langer dan één week vol!

Of dat met ‘Als je van mij bent’ verandert? Wij wagen het te betwijfelen. In ieder geval zal het nummer niet boven de 40e plaats uitstijgen. En dan te bedenken dat niet de minste tekstschrijvers er aan hebben meegedragen: onder andere Brahim Fouradi (van de broertjes Fouradi) en Sander Rozeboom (schrijft onder andere voor/met Caro Emerald en VanVelzen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten