zondag 26 oktober 2008

Voor Danny betekent zijn gezin alles

Danny de Munk: Het levende bewijs (9)

Voor het album ‘Hart en ziel’, binnen op een zesde plek van de Album Top 100 (zie ook daar), schreef Danny de Munk – voor het eerst – zeven nummers zelf. Het titelnummer ‘Hart en ziel’, is een bewerking van ‘Mon amour’ van Jacques Brel en had een single op zich kunnen zijn. Toch is het de tweede track op ‘Het levende bewijs’, dat geschreven werd door Jochem Fluitsma & Eric van Tijn. ‘Het levende bewijs’ is een eerbetoon aan zijn dochter Bo en zoon Davy. Danny: “Mijn gezin is mijn hart”. Het nummer is na ‘Ik voel me zo verdomd alleen’ (#1), ‘Mijn stad’ (#2), beide in 1984 en ‘Mijn meissie’ (#5 in 1985), zijn vierde top 10-hit. Vanaf 7 november is Danny te zien in ‘Ranking with the stars’ en op 4 april 2009 geeft hij een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam.

1 opmerking:

  1. hey lieve schat we zijn trots op je hoor hoe je zomaar weer ff je come back viert!!! we hebben t altijd geloofd en we blijven in je geloven. t word je gegund!!!

    BeantwoordenVerwijderen