maandag 19 januari 2009

Dario zingt al 25 jaar

Dario: Laat me leven zoals ik ben (67)

Dario Kreuger (Amsterdam, 30 december 1963), startte zijn zangcarrière reeds op 21-jarige leeftijd. Op de diverse talentenjachten was hij steeds zeer succesvol en dit maakte voor hem de weg vrij om in 1996 de stap als professioneel zanger te maken. In dat jaar probeerde hij twee keer een hit te scoren, met ‘De clown’ respectievelijk ‘Vrijgezel’. Alleen ‘De clown’ had succes, zij het bescheiden: het behaalde een notering in de Mega Tip 30. Het succes kwam in 2003 met ‘Ze was mooi’ dat tot #26 kwam. Twee jaar later scoorde Dario met ‘Handen in de lucht’ (#59 in 2005) en weer twee jaar later met ‘Sing for the day/Zing met me mee’, samen met George Baker (#57 in 2007). Na een jaartje afwezig geweest te zijn in Megaland, komt hij dit jaar met ‘Laat me leven zoals ik ben’.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten