maandag 21 december 2009

Madcon helpt mee aan internationale doorbraak van Caro Emerald

Caro Emerald: A night like this (51)

De hits van Caro Emerald volgen elkaar snel op. Deze week verdween, na een verblijf van zestien weken met als hoogste plaats #16, haar vorige single ‘Back it up’ de Single Top 100. Maar we hoeven het geen week zonder haar nummers te stellen, want deze week komt ‘A night like this’ binnen op #51. Beide nummers staan op het album ‘Deleted scenes from the cutting room floor’, dat eind januari in de winkels ligt. ‘A night like this’ heeft een vloeiender start dan ‘Back it up’, want dat nummer had bijna een jaar nodig om een hit te worden. ‘A night like this’ wordt gebruikt in de campagne van Martini, de alcoholische drank. Er kwamen veel reacties op het nummer, waarna de release een week vervroegd werd. De tweede track op de cd-single is ‘Back it up’ maar dan in de versie met Madcon. Die versie geldt als bonustrack voor ‘Back it up’ dat nu ook in Frankrijk en ScandinaviĆ« uitkomt en moet zorgen voor de internationale doorbraak van Caro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten