woensdag 15 juni 2011

Dennie Christian blijft hits scoren

Dennie Christian: Laat me nog één keer met je dromen (88)

Dankzij het programma ‘Ali B. op volle toeren’ scoorde Dennie Christian in februari een #12-hit met ‘Ik ben niet meer van jou … uit elkaar’. Zo hoog had hij niet meer gestaan sinds 1993. In het programma ging Ali samen met een bevriende rapper op bezoek bij een icoon van de Nederlandse muziek (zoals Lenny Kuhr, Ben Cramer en Bonnie St. Claire). Ali en de rapper maakten een remake van de hit van het icoon, die op zijn beurt aan de gang ging met het nummer van de rapper. Het eerste seizoen van het programma zit er op en zal in het najaar een vervolg krijgen en weer hits opleveren voor andere iconen van de Nederlandse muziek.

Inmiddels gaat Dennie voort op de weg die hij al sinds februari 2010 bewandelt en dat is hits scoren. Voor 2010 lagen vijf lange jaren van floppers. Maar in 2010 pakte Dennie de draad op met een remake van zijn eerste hit ‘Besame mucho’, dat als ‘Besame mucho 2010’ de veertiende plaats bereikte. Daarna volgden in 2010 ‘Mamacita’ (#18) en ‘Mijn mooiste gedachte’ (#23). En dit jaar is het raak met het eerder genoemde ‘Ik ben niet meer van jou … uit elkaar’ (#12) en nu ‘Laat me nog één keer met je dromen’ op #88, dat zijn 38ste notering is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten