dinsdag 5 augustus 2008

Wesley pakt uit voor de (download) fans

Wesley: Ik voel me echt te gek (45)

Bij je idool op de koffie, of zelfs bij je op de bank. Artiesten is niets meer te dol als het er om gaat om hun fans te verleiden tot het downloaden van hun nieuwste liedje. En dat het werkt, hebben we gezien bij de laatste hits van Thomas Berge, Gerard Joling en Jan Smit. En dus dacht Wesley, dat kan ik ook. Met het downloaden van ‘Ik voel me echt te gek’ maak je kans op een exclusief uitstapje met Wesley, de nieuwste fansjaal, een sleutelhanger, posters én de single mét handtekening. Dat wil toch elke fan? Daarnaast doet Wesley de nodige instores, en dat levert hem nu al een 45ste plaats op voor zijn achtste hit ‘Ik voel me echt te gek’. Vijf jaar geleden bereikte zijn eerste hit ‘Yo te quiero’ dezelfde positie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten