zondag 5 oktober 2008

Nikki werkt verder aan haar droom

Nikki: Bring me down (29)

Bij de vorige winnaars van Idols of andere talentenjachten, werd vrij snel na de eerste hitsingle een volgende uitgebracht en een heel album. Dat bleek zowel voor de artiest in kwestie als de hitnotering niet altijd een succes. En dus wordt het bij Nikki Kerkhof anders aangepakt. In maart won ze Idols-4 en het leverde zoals verwacht met ‘Hello world’ een #1-hit op. Vervolgens heeft ze samen met Nathalie en Charlene, de nrs. 2 en 3 van Idols, in drie maanden zo’n 125 optredens gegeven in het land. Daarna kreeg ze de tijd om in alle rust aan een heel album te gaan werken.

Nikki: “Eindelijk ben ik aan het doen waar ik altijd van droomde! De samenwerking is te gek geweest en dat is terug te horen in het resultaat. Dit is echt waar ik graag naartoe wilde!” Tussendoor had ze ook nog even tijd voor het opnemen van het nummer ‘This is me’ voor de Walt Disney film ‘Camp rock’. Op 24 november komt haar album ‘Naked’ uit, dat is opgenomen en geproduceerd in Canada, Zweden en Nederland. Daarvan is ‘Bring me down’, na ‘Hello world’, de tweede hitsingle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten