vrijdag 11 maart 2011

Shary-An wil voorbeeld zijn voor broer en zus

Shary-An: Six feet under (18) *** hoogste eersteweeks ***

Zagen we twee weken terug Leonie Meijer al een post-‘Voice of Holland’-hit scoren, deze week is halve-finaliste Shary-An Nivillac de gelukkige. Met ‘Six feet under’ is ze de hoogste eersteweeks. ‘Six feet under’ was eigenlijk bedoeld om te zingen in de finale van de tv-talentenjacht, maar helaas voor Shary-An wist ze die nét niet te bereiken. Gelukkig kon ze de single na afloop van de shows wél uitbrengen. "Ik was verrast dat ik een platencontract aangeboden kreeg. Het was spannend, want ik wist niet wat er zou gebeuren na The Voice." Of er een heel album komt, hangt deels af van hoe de single ontvangen wordt. "We hopen natuurlijk dat we met ‘Six feet under’ een nummer 1-hit te pakken hebben," sprak zij hoopvol…

Shary-An Nivillac hoopt dat haar broertje en zusje een voorbeeld aan haar nemen. "Ik kijk heel erg op tegen mijn broers en wil dat mijn broertje en zusje mij ook zo kunnen zien. Ik wil graag mooie dingen doen en aan hen laten zien dat zij dit later ook kunnen."

De zangeres kan binnenkort ook aan haar vader laten zien wat ze in haar mars heeft. "Ik heb hem al negen jaar niet gezien en dat is echt heel lang. Niet iedereen in de Antillen is zo rijk dat ze een vliegticket kunnen kopen", verklaart ze. "Maar we hebben regelmatig contact. In december kon ik niet naar de Antillen vanwege de liveshows. Ik had ook nooit verwacht zo ver te komen, maar annuleerde het ticket wel met een glimlach. Nu ga ik in juni, als het wat rustiger is."

Shary-An doet het, net als Leonie Meijer, ook niet helemaal in haar eentje. Op ‘Six feet under’ wordt ze bijgestaan door Sven Hammond soul, die ervoor zorgt dat haar single de pan uit swingt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten