maandag 20 mei 2013

Catharina Hulters dankt carrière aan haar moeder

Catharina Hulters: Er is maar één vrouw (95)

Catharina Hulters zingt op ‘Er is maar één vrouw’ niet over zichzelf of iemand ander z’n vrouw, maar over alle moeders. Een beetje laat dat wel, want een week geleden was het Moederdag. Aan haar moeder dankt Catharina uit Dordrecht min of meer haar carrière. Moeder Mina gaf haar dochter een karaokesetje, waarmee ze alvast het zingen kon oefenen en dat leidde op haar tiende tot zang en danslessen.

album

Alvorens Catharina Hulters begin 2012 haar eerste single, ‘Het verkeerde moment’, uitbracht, volgde ze een opleiding tot kapster en nagelstyliste. Op 27 augustus wordt ze 25 jaar en niet 15, als je het geboortejaar 1998 op haar eigen site neemt. Volgende maand komt haar album ‘Aangenaam’ uit, waarop je haar beter kunt leren kennen. Catharina: “Ik ga ervoor, ik weet wat ik wil, bij alles probeer ik de lat zo hoog mogelijk te leggen. Ik ga op zoek naar waar mijn plafond ligt als zangeres.” De liedjes zijn geschreven en geproduceerd door Frank Verkooyen met tekstbijdragen van Henk Damen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten