maandag 24 maart 2008

Dennis Bax maakt kindje in Gouden kooi

Dennis Bax: Laat me vrij zijn (57)

De Megaman heeft ’t nog nooit gezien, maar in sommige kringen schijnt ‘de Gouden kooi’ een erg populair programma te zijn. Persoonlijk is de Megaman niet geïnteresseerd in programma’s waarin voornamelijk geruzied, gescholden, gevochten, gekonkeld en ‘gerommeld’ wordt. Maar ja, er komen inmiddels al wél vier hitsingles vandaan, dus we zullen toch bij moeten blijven.

Na Huub (#28 in oktober vorig jaar met ‘Nooit meer naar huis’), Brian #34 in oktober vorig jaar met ‘Wat je doet’ en King Jaap (#29 in februari met ‘F*cking niet normaal’) is het nu de beurt aan Dennis Bax. De 25-jarige Dennis uit Alphen is al een tijdje op zoek naar een sterrenstatus. Zo deed hij al mee aan de zangwedstrijd ‘Popstars the rivals’, maar daar strandde hij vlak voor de liveshows. In juni vorig jaar probeerde hij het daarom via de Gouden kooi. Ook dat plezier was maar van korte duur: in november werd hij er al door zijn huisgenoten uitgestemd. Maar ondertussen had Dennis daar (ondanks de geruchten omtrent zijn vermeende homosexualiteit) een vriendinnetje opgedaan; medebewoonster Nadia, inmiddels ook al weggestemd, is vijf maanden zwanger van hem; op 1 augustus wordt de kleine verwacht.

Slaat de titel van Dennis’ single op zijn tijd in de Gouden kooi? “Nee. Nou, alleen de zin: ‘ik zit in een kooi’ dan. Mijn single gaat over gevangen zitten in een liefdesrelatie. Niet mijn relatie met Nadia hoor; het lied is geschreven door Kees Tel, die ook Gerard Jolings ‘Maak me gek’ maakte. Echt goed dus. Ik ben blij dat ik uit de Gouden kooi ben trouwens; Jaap is wel oké, de rest is allemaal hypocriet...”

Voor nog meer Gouden-kooi-nieuws zie de notering van Maribelle op #79.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten