maandag 12 november 2007

Xyp valt uit elkaar

Xyp: I wanna be like you (8)

Het zal wel toeval zijn, maar sinds ‘I wanna be like you’ van Xyp weer in de lift zit, zijn er twee leden uitgestapt. Vorige maand verliet Christon Kloosterboer de popgroep, omdat hij zich moeilijk kon verenigen met de muzikale koers van Xyp. En nu is het beurt aan de Britse zangeres Emma Winterbourne om te vertrekken, omdat ze terug wil naar haar geboorteland. Op haar blog schrijft ze daarover: “Ik heb deze beslissing genomen omdat ik denk dat het de goede tijd is om verder te gaan en iets anders te doen. Toch doet afscheid nemen pijn. Ik weet zeker dat ik Nederland en mijn leven hier ontzettend ga missen. Ik heb de beste anderhalf jaar van mijn leven gehad en ik neem alle ervaringen met me mee.” Xyp bestaat nu nog uit de vier bandleden Bart Voncken, Craig Cavanagh, Iris van Kempen en Tesni Stone. Met ‘I wanna be like you’ scoort Xyp de derde top 10-hit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten