maandag 26 september 2011

Shary-An even terug bij af

Shary-An: Try my love again (82)

Aanstaande zaterdag, 1 oktober 2011, is Shary-An te gast in het TROS Muziekcafé, dat uitgezonden wordt vanuit de Vorstin in Hilversum. En dat is dezelfde locatie waar ze ruim een jaar geleden auditie deed voor ‘The voice of Holland’, waar ze uiteindelijk strandde in de halve finale en het af moest leggen tegenover Kim de Boer.

“Zonder The Voice was ik nooit zover gekomen. Ik heb goede mensen om me heen en daar ben ik onwijs blij mee,”, liet ze eerder weten. Samen met haar team heeft Shary-An de afgelopen maanden hard gewerkt aan haar debuutalbum ‘Love me for who I am’. Dat album is sinds vrijdag te koop en maandag, 26 september 2011, wordt het gepresenteerd in Club Panama in Amsterdam. Die avond zal ze nummers van het album zingen, waaronder ‘Try my love again’, haar vijfde hitsingle.

Try my love again’ is een cover van Bobby Moore & the Rhyhm aces feat. Chico uit 1966. Die kwamen er destijds niet verder mee dan de 97e plaats in de Amerikaanse Top 100. Sven Figee (= Sven Hammond), één van de mannen die meewerkt aan de cd van Shary-An, heeft het nummer bewerkt tot wat het nu is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten